vrijdag 24 oktober 2014

KCW oct 2014 - #1: Ole pied de poule

Ik besliste vorige week op het allerlaatste moment om mee te doen met Kids Clothes Week. Op zondagavond had ik nog geen idee wat ik allemaal zou gaan maken en er was ook geen tijd meer om nog nieuwe stofjes aan te schaffen. (jammer ;-) ) 
Voor mijn eigen gemak liet ik dan maar het thema 'storybook' achterwege en ging ik aan de slag met hetgeen ik in mijn voorraad had liggen.



Dag 1, 2 en 3 besteedde ik (opnieuw) aan een zonen 09-patroon.
De blauw-zwarte pied de poule vond ik een tijdje geleden bij Koekepeertje en was bij aankoop reeds bestemd voor een Ole-trui. Oorspronkelijk wou ik de binnenkant met zwarte tricot voeren, maar toen ik mijn stofjes wou uithalen, kwam ik een donkergele geribde tricot tegen die ik ooit eens had gekocht bij In den Beer in Harelbeke. Normaal gezien hou ik niet zo van overdreven kleurencombinaties, maar dit vond ik nog net kunnen.





Met een geel steekzakje als subtiel detail en zwarte kamsnaps om het geheel stoer genoeg te houden ;-)



Patroon: Zonen 09 - Ole
Buitenstof: Koekepeertje - pied de poule tricot
Binnenstof: In Den Beer - gele ribtricot






Geen opmerkingen:

Een reactie posten