maandag 6 oktober 2014

Charlie-love

Op zondag ontbijten we al eens wat uitgebreider en wordt er ook extra aandacht besteed aan de gepaste achtergrondmuziek. De papa heeft een nogal uitgebreide platencollectie en het plaatjes kiezen en draaien wordt hier met de paplepel ingegeven. 
Gisteren was het weer zo'n gezellige ochtend en maakte ik van de gelegenheid gebruik om mijn eerste Charlie in beeld te krijgen. (Omkopen om te poseren werkt jammer genoeg niet, ik moet telkens rustig mijn tijd afwachten en dan stiekem toeslaan met mijn fototoestel ;-) )



Het Zonen 09-patroon is al in mijn bezit van sinds het pas uitkwam, maar door mijn vroegere tricot-vrees heeft het tot nu geduurd om het te gebruiken. 
Stom eigenlijk als ik denk hoeveel mooie Charlietjes ik al had kunnen maken.



Mijn eerste versie is een eenvoudige, maar ik heb een zwak voor jongetjes/mannen in streepjes, dus voor mij is hij super geslaagd! 
Het stofje is nog eentje van mijn jongensstofjes-vondsten op het laatste stoffenspektakel in Gent.



Patroon: Charlie - Zonen 09
Stof: Stoffenspektakel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten