zaterdag 16 augustus 2014

Eentje om het af te leren...

...en dan keren we terug naar het jongensgerief :-) 

We hadden (voorlopig) nog 1 babyfeestje op onze agenda, dus maakte ik met veel plezier nog een jurkje voor het babymeisje in kwestie.
Ik koos voor het basis bovenstukje uit SVDH met rimpelrokje en voegde er kapmouwtjes aan toe.

Deze Granny's tiles van Soft Cactus is heel zacht van kleur en om wat extra accent te geven, koos ik voor een roze voering en lintje. 
Achteraf gezien had ik misschien toch beter voor een witte voering gekozen, want het roze schijnt een beetje door de buitenstof. :-/

De werkwijze voor de kapmouwtjes vond ik hier.










Patroon: Boek SVDHZ
Buitenstof: Granny's tiles - Oranje - Soft Cactus
Binnenstof & lint: restje van hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten