donderdag 29 mei 2014

Usine 'Fruits de Mère'

Door de grote voldoening die het eerste t-shirtje mij gaf, besliste ik om van fabriekje te spelen.
Vier maakte ik er nog na elkaar, elke avond van de week eentje.
Ondertussen doe ik nog een dik uur over 1 exemplaar; zou dat al fabriekswaardig zijn?

Bij het wassen heb ik wel gezien dat de boordstof van Veritas er niet zo mooi uitkwam, wat mij doet twijfelen aan de kwaliteit. Ik weet niet wat jullie ervaring daarmee is?


Patroon: Happy Animals - Ottobre 3/2011 
Stof: Lillestoff Herbstwind - De Stoffenkamer
Boordstof: Mertens Mercerie

Stof: Lillestoff fietsen - De Stoffenkamer
Boordstof: Mertens Mercerie

Stof: Rode aapjes - De Stoffenkamer
Boordstof: De Stoffenkamer

Stof: Nosh Bambi groen - Kersenpitje
Boordstof: Veritas






Geen opmerkingen:

Een reactie posten